فرایند خرید به دو روش امکان پذیر است:
پرداخت الکترونیکی:
پرداخت آنلاین از طریق پایانه های پرداخت بانکی انجام میشود. هنگام ثبت سفارش میتوانید یکی از پایانههای پرداخت را انتخاب کرده و با در دست داشتن اطلاعات کارت خود شامل شماره 16 رقمی، تاریخ انقضا و رمز دوم هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت نمایید. در روش پرداخت آنلاین، در صورت تأیید پرداخت سفارش به صورت خودکار به صورت فاکتور شده تبدیل گردیده و با اولویت بالاتری نسبت به پرداخت بانکی در فهرست آماده سازی قرار میگیرد..
توجه داشته باشید که برای پرداخت آنلاین لازم نیست کارت بانکیتان توسط همان پایانه پرداخت صادر شده باشد و پایانههای پرداخت با کلیه کارتهای عضو شتاب قابل استفاده هستند.
پرداخت بانکی:
اگر به هر دلیل امکان پرداخت آنلاین برایتان وجود ندارد، میتوانید وجه سفارش را از طریق شبکه بانکی به یکی از حسابهای کتاب بادخان واریز فرمایید. در این حالت لازم است پس از پرداخت، اطلاعات دقیق آن شامل تاریخ واریز، کد پیگیری واریز، مبلغ دقیق، بانک و حسابی که به آن واریز کرده اید و شماره سفارش خود را از طریق تلفن 66780479 اطلاع دهید. پس از تأیید پرداخت، فاکتور سفارشتان صادر شده و فرایند خرید انجام می شود.
» هنگام ثبت سفارش، طبق قوانین شرکت پست جمهوری اسلامی ایران، درج کد پستی صحیح مورد نیاز است. در صورت عدم درج کد پستی و یا ناقص بودن آن، مسئولیت عدم دریافت بسته یا برگشت شدن آن بر عهده مشتری بوده و ارسال مجدد مشمول پرداخت مجدد هزینه پستی است
مسئولیت فروشگاه اینترنتی بادخان در قبال مشتری تا زمان تحویل بسته به پست است. در صورت عدم دریافت بسته، مسئولیت پیگیری از پست و دریافت خسارت بر عهده مشتری است
» تحویل سفارشات در شهر تهران بین 1 تا 2 روز کاری ، ارسال با پست سفارشی 5 تا 7 روز کاری و پست پیشتاز 2-3 روز کاری زمان می برند
روز کاری به معنی روز شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 16 و پنج شنبه از ساعت 8 الی 12 هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش میشوند.
در صورتی که پس ازثبت سفارش از خرید خود منصرف شدید و سفارش ارسال نشده باشد 20 درصد مبلغ کل سفارش به دلیل هزینه بسته بندی کسر و ما بقی مسترد می شود.
کلیه مرسولات پستی توسط فروشگاه(واحد بسته بندی و حمل) و با شرایط مناسب بسته بندی می باشد چناچه بسته پستی شما آسیب دیده، مخدوش و یا ...باشد باید موضوع را حتماً به مامور اداره پست در میان گذاشته و پیگیری نمایید.